Sunday, January 2, 2011

♥Syarat nak jadikan aku bini♥

Hahahahaaa.. apa punye tajuklah aku letak tu...
Sah2 aku tengah tahap busan giler nie....
Merapu merepek jer...
Heheheheee...
Tapi apa yang aku tulis nie betoi2 k..
Dah bersedia ke nak tau syarat2nye?? ok..
Nie syarat2nye.. baca dgn teliti..
1) Laki tu mesti cintakan aku..
2) Dapat terima aku seadanya..
(tak kisahla dari segi pape pun.. awal2 aku gtau kat sini..
aku tak suka masak.. pikir2 dulu mau terima aku ke tak..
ngemas2 tu aku rajin.. heee)
3) Dapat support hidup aku ..
(bagi wet le..t kebulok aku xmakan plak)
4)  Dapat bimbing aku dari segi agama..
5) Dapat wat aku ase selamat jer dgn dia..
6) Klo nak melamar wat bini mesti jumpe dan tanye parents aku dulu
(klo dorang setuju, aku setujulah!! hee.. mintak restu)
7) Paling penting klo dah suka aku, mesti suka family aku jugak
(yela, ade setengah org syg awek je, tapi xdpat trime family awek dia)
8) Kalau boleh mesti suka nyanyi.. sebab aku suka karaoke... heheheee..
9) Hantaran RM10,000 ek .. nak wat majlis besor2..
(maklumle.. sekali seumur hidup)
Urm.. cukuplah tu kot.. kang orang kate aku demand plak..
Heheheheeee...
So, kalau dapat terime semua nie.. meh isi borang meh.. hahahaa..
Giler sudah aku.. gurau2 jek....

Bilakah hari itu akan berlaku???

PECAH KACA PECAH CERMIN, SUDAH BACA JANGAN LUPA KOMEN!

2 orang doa Putri cepat kahwin!!:

EiNMERU said...

haha... best2~~ t nk curi la idea ni... :)

♥ Putri ilyanie ♥ said...

hahahaaa... ne leh tiru... heee...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...