Thursday, January 20, 2011

♥Nak juga pergi Broga!!!♥

Huuuu... sekarang kawan2 aku ramai yang berlumba2 nak pergi Broga..
Aku mula2 dulu tak tahu pun apa tu Broga? Kat mana? Best ke?
Pastu kawan2 aku ceritalah Broga tu sebuah bukit kat Semenyih..
Dorang cakap pemandangannya cantik...
Mereka semua pergi sana malam or sebelum subuh...
Nak melihat dan menyambut terbitnya matahari pagi...
Mesti cantikkan suasana tu... romantik...
Kalaulah dapat pergi bersama orang yang tercinta...
Huhuhuuuu.. mesti sangat best...
Kawan aku cakap angkasawan negara kita pun tangkap gambar kahwin kat bukit tu...
Teringin nak pergi... takda ke sape ke nak bawa aku???
Sedihnya... huwaaaa... hurm....
Takpelah.. sabarlah Putri...





PECAH KACA PECAH CERMIN, SUDAH BACA JANGAN LUPA KOMEN!

0 orang doa Putri cepat kahwin!!:

create your own banner at mybannermaker.com! Photobucket
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...