Thursday, January 6, 2011

♥Suke No. 2♥

Baru aku perasan bila tgk kat blog aku tadi..
Hari nie yg ke 2 minggu, 2 hari aku bersama blog aku..
Cantek tol nombornye.. i like!!!
Aku memang suka no 2..
Sebab tarikh besday aku pown 22 haribulan...
Baru je lepas tahun tuk umur yang ke 22.. 
Tahun 2011, aku 23 tahun le plak..
Huhuhuuuuuu..... tua dah ke??? tettttt!!!

Aku dah masa kecik2 selalu kelas no 2 jew...
Dari sekolah rendah sampai r sekolah menengah.. sama jew kelas no 2...
Cuma masa form 1 je kelas no 4...
Maklum lew, UPSR dapat keputusan tak bagus... huuu...

Orang selalu cakap berdua lebih baik..
Heheheee.. no 2 lagi...
Urm.. sudah xde idea nak sambung pew...
Ngantuk.. nanti aku sambung balik yer...
Heeee... :)

PECAH KACA PECAH CERMIN, SUDAH BACA JANGAN LUPA KOMEN!

0 orang doa Putri cepat kahwin!!:

create your own banner at mybannermaker.com! Photobucket
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...