Sunday, January 16, 2011

♥Banyaknya toksin!!♥

Setelah sekian lama aku tak pakai foot patch nie..
Semalam tiba2 aku rasa nak pakai..
Bangun pagi2 tengok2.. Ya Allah.. hitam giler la.. banyak...
Hohohohoooo.. dasyat2 aku nie..
Tapi menurut kakak master aku, kami budak kimia macam aku nie memang banyak toksin dalam badan..
Mana tak banyak, hari2 hidu bahan kimia.. huuuuuu...
Boleh mampus lah kami nie...
Heheheeee.... Tapi nak buat macam mane.. dah bidang kami...
Hahahaaaa.... terima jela...
Aku mula pakai foot patch nie masa cuti sem hari tu...
Aku keja partime kat Suarasa dan MAHA 2010...
Kami niaga foot patch jenama Raja Detox dan Raudhah..
Hahahaaa... dari situ la aku mula pakai benda tu...
Sebelum nie tak pernah try pun.. heheeeee...

Ni aku pakai semalam.. Banyakkan???
Ni sebelum di pakai la..
Sekarang aku jual Raja Detox kat UPM...
Cari duit lebih.. student.. banyak nak guna duit...
Harga pasaran Raja Detox tu RM25...
Ada 10 keping untuk 5 malam...
Yela untuk dua2 belah kaki lah..
Tak kan lah nak pakai sebelah kaki je kan.. tak seimbang nanti...
Tapi kat UPM aku jual RM20 je..
Aku pun student faham.. takda duit banyak..
So aku jual la murah.. heeeee...
Kepada student2 UPM kalo nak order boleh email saya ye...


Hahahaaa.. korang try lah.. mesti keluar semua toksin2 korang.. 
Cuba dulu baru tahu...
Korang boleh klik kat gambar Raja Detox tu untuk mengetahui maklumat yang lebih lanjut....

PECAH KACA PECAH CERMIN, SUDAH BACA JANGAN LUPA KOMEN!

0 orang doa Putri cepat kahwin!!:

create your own banner at mybannermaker.com! Photobucket
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...