Thursday, January 6, 2011

♥Aku nyamuk kah??♥


Hahahaaaa.. Tajuk pe tu??..
Kalau korang nak tau.. Aku nie takut sangat biler org dtg sembur2 nyamuk nie...
Alaaaa.. yang gune mesin sembur nyamuk tu..
Dengar bunyik pown dah tau.. Dalam erti kata lain fogging ler..
Aku pown tak tahu nape aku takut sgt dgn benda tu..
Dari kecik lagi tak silap aku.. sampai sekarang..
Kalo dengar bunyik tu ase tak boleh duk diam r... tak tenang ati nie...
Kalau ramai2 blh control lg.. klo aku duk sorg, gelabah r aku..
Kalo duk asramakan selalu da fogging2 nie..
Memang r elok.. tapi aku yg takutnye..
Macam aku pulak yang nyamuk takut dgn benda alah tu..
Ish.. ish.. ish... 
Tapi nak buat macam mane dah memang sejak azali lagi... 
Tak boleh watpe r.. huhuuuuu...
Masa kecik2 dulu pown selalu da fogging kat kawasan rumah aku..
Memang lari lintang pukang r klo da benda tu..
Dengar bunyik alat tu start jer dah gelabah..
Ready tuk lari cari tempat perlindungan..
Hahahahaaaa... apalah aku nie kan...
Aku nie nyamuk ke ek??? tettt... Bukan yer!!
Aku manusia biase yg ade sesetengah perkara yg aku takut...
Padahal aku nie paling tak tahan kena gigit nyamuk...
Nanti habis gatal2 satu badan.. tersiksa jiwa ragaku...
Hahahaaaa.. poyos..

pstt: Jangan lupa jaga kebersihan untuk elakkan nyamuk dari membiak. Nanti takde nyamuk, takde r fogging.. Heee...


PECAH KACA PECAH CERMIN, SUDAH BACA JANGAN LUPA KOMEN!

0 orang doa Putri cepat kahwin!!:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...