Thursday, January 13, 2011

♥Couple ring♥

Aku nie suka pakai cincin..
Tapi aku jugak alami masalah sebab selalu takda saiz tuk aku...
Mesti semua longgar je.. jari kurus sangat...
Start couple, aku teringin nak ada couple ring...
Tak tau kenapa.. teringin..
Tapi tak pernah ada pown..

Aku nak bf aku wat suprise kat aku bagi couple ring..
Aku tunggu2 takda pown...
Last2 aku luahkan ape yang aku ase..
Tau dia cakap ape??
"Haaa.. pergila beli.. tak payah cakap.. wat suprise la kat org.."
Lorh.. dia tak faham!!!
Aku nak dia yg bagi kat aku, tapi dia suh aku yg bagi kat dia..
Hurm.. memang r boleh beli sendiri, tapi...
Perasaan beli sendiri dgn org tercinta bagi tak sama...
So, sampai sekarang r xdapat2..
Tengok r kalau suatu hari nanti boleh dapat ke..
Huhuhuuuu... sabar yer putri...

PECAH KACA PECAH CERMIN, SUDAH BACA JANGAN LUPA KOMEN!

0 orang doa Putri cepat kahwin!!:

create your own banner at mybannermaker.com! Photobucket
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...