Tuesday, January 18, 2011

♥Selesai sudah PTLC aku♥

Morning semua.. baru nak update blog..
Nie nak cerita pasal aku buat experiment semalam..
Semalam 1 hari duduk lab buat PTLC..
Paling penat nak spot kat plate tu sampai habis sample tu...
Giler nak habiskan.. mau 2 hari di buatnya...
Kami buat separuh je.. dah tak larat...
Ni lah plate nya... sebelum di spotkan..
Aku dan Ros
Bertungkus lumus aku buat.. penat..
Sorrylah gambar tak berapa cantik.. kamera hp biasa jer...
Heheheheeee.....
Lepas kami spotkan kena masukkan dalam chamber dan tunggu hasilnya..

Ni chamber PTLC
Ni kami dah masukkan plate..
 Nampak tak yang colour kuning tu?? tu nanti dia naik dan nampaklah 3 garisan..

Ni aku punya.. tak bape jelas coz warna cair sangat..
Ni ros punya... jelas..
Kami korekkan kawasan tu dan rendam dalam solvent...
Last sekali lepas dah rotavate.. kami buat TLC untuk pastikan dapat 1 spot je untuk setiap layer tu..
Dan kami berjaya... Alhamdulillah!!!

PECAH KACA PECAH CERMIN, SUDAH BACA JANGAN LUPA KOMEN!

0 orang doa Putri cepat kahwin!!:

create your own banner at mybannermaker.com! Photobucket
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...