Saturday, January 15, 2011

♥Makan sampai muntah!!!♥

Hari nie aku, hajar, lisa, nisa dan ehem2 makan sepuas hati..
Kami makan kat steamboat MAEPS Serdang..
Ehem2 r belanjer.. hahaaa....
Cume RM19.90 je sorang..
Pastu kami makan sepuas ati sampai dah tak lalu...
Mau muntah balik r ape yang di makan tu...
Perut kalau boleh cakap.. 
"Udah2. Aku dah penuh. Jangan sumbat2 lagi makanan. Boleh meletup ni.."
Hahahahaaaa... 
Best sebab dapat makan banyak2...
Orang yang tak kuat makan tak payah r datang...
Buat rugi jew.... Heeeeee...
Thanks banyak2 kepada ehem2 sebab belanjer kami makan..
Lain kali belanjer lagi yer....
Heeeee.. aku sertakan gambor2 kami makan tadi...


hajar, lisa dan nisa
setelah kekenyangan
sebelum makan



Nie gambar tempat steamboat tu..
Nak tau maklumat pasal tempat nie.. klik gambar di atas nie yer...

PECAH KACA PECAH CERMIN, SUDAH BACA JANGAN LUPA KOMEN!

0 orang doa Putri cepat kahwin!!:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...