Saturday, January 22, 2011

♥Di pohon LBS!!♥

Hello semua.. Indah tak hari anda hari ni...
Aku nak cerita mengenai kunjungan aku ke pokok setan..
Alaaa pokok yang ada dalam cerita Lagenda Budak Setan tu..
Aku gerenti ramai yang dah tengok cerita tu.. Best kan...
Dan aku sure ramai yang nak bergambar kat pokok tu..
Termasuklah aku!!!

Aku memang happy giler lah..
Tercapai hajat aku.. Thanks kepada rumet dan jiran bilik sudi ajak saya ke situ...
Sebenarnya kami pergi untuk sambut birthday kawan aku...
Happy birthday to Yusra, Zahra dan Noriah!!!
Kami pergi tengah hari buta.. Panas terik...
Orang lelaki sibuk solat jumaat, kami ke sana bersuka ria...
Hahahaaa.. pedulik ape.. janji enjoy!!!!

Sampai2 pagar tutup.. Tapi kami tak peduli.. 
Menyelinap masuk jugak.. hahahaaa....
Penat jugaklah nak sampai ke pokok tu..
Bila dah sampai.. happy gila...
Kami pergi dengan 3 motor dan 1 kereta...

Aku sertakan sebahagiaan gambar kami di sana!!!
Hope korang enjoy melihatnya...

Penat mendaki!!!



Kek birthday

Gambar ni sebenarnya nak tangkap gambar kami nak lompat.. tapi tak jadi2.. heee..




Hope keceriaan ini berkekalan selamanya!!!

PECAH KACA PECAH CERMIN, SUDAH BACA JANGAN LUPA KOMEN!

0 orang doa Putri cepat kahwin!!:

create your own banner at mybannermaker.com! Photobucket
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...