Saturday, January 22, 2011

♥Karaoke sepuas hati!!!♥


Hari cuti Thaipusam hari tu aku & rumet pergi Jusco Cheras Selatan!!!
Tak dirancang pun.. last minute punya rancangan...
Disebabkan bosan tak tahu nak buat apa.. 
Dan disebabkan minat kami sama iaitu KARAOKE!!!
Kami pun pergi sana karaoke 3 jam...
Thanks kepada ehem2.. sudi menghantar dan menjemput kami pulang..
Jadi drebar kami pulak anda ye.. sowie...
Its me!!!
My lovely roomate!!
Aku memang hobi karaoke.. rumet2 aku pun..
Tak ingatlah berapa banyak lagu kami nyanyi...
Terasalah panas tekak ni nyanyi tak henti2..
3 jam tu.. gila betul kami ni...
Aku sertakan sebahagiaan gambar time tgh karaoke...




Heheheee.. seronok dapat karaoke..
Kalau korang nak karaoke kat tempat kami pergi ni, bolehlah pergi Jusco Cheras Selatan..
Untuk maklumat lebih lanjut, KLIK gambar first sekali tu.. Gambar Greenbox Karaoke!!!Ok enjoy your day!!!

PECAH KACA PECAH CERMIN, SUDAH BACA JANGAN LUPA KOMEN!

0 orang doa Putri cepat kahwin!!:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...