Wednesday, January 19, 2011

♥Layan Filem Khurafat♥


Hello.. hello.. hello...
Sekarang tengah heboh pasal filem khurafat dekat wayang...
Kawan2 aku semua dah pergi tengok. aku pun tak nak ketinggalan..
So, aku pun pergila tengok filem khurafat nie semalam...
Dengan cuaca hujan lebat, kami pergi Jusco Cheras Selatan. Dah bosan dekat Mines je..
Tapi kami pergi masa tu nak malam dah, so tak ramaila dalam panggung tu..
Urm.. bagi pendapat aku, aku bagi filem ni 3 bintang...
Ok lah.. takda la tak seronok sangat dan takda la best sangat..
Banyak part2 yang terkejutla dan ada part yang kita tak sangka2..

 Paling tak tahan part ni.. dia pergi dukung mayat tu...
Kalau akulah.. tak sanggup... takut gila...
Aku ni dah la penakut, tapi suka tgk cerita yang seram2. heee..


Disebabkan kami terlalu excited nak pergi tgk wayang....
Sampai lupa tutup lampu kereta...
Keluar wayang je, kami pergi tandas.. Lepas tu..
Aku dengar orang dok umum no plat kereta, macam kenal no tu..
Rupa2nya kereta dia.. tu la, tak tutup lampu.. tak mau hidup terus keretanya..
Huhuhuuuu.. dugaan.. dah la masuk parking palang buka, tiket takda..
Masalah... masalah.... tapi takpalah.. janji enjoy!!!

Bukti ni tau aku g tengok... heeee....

Heee.. walaupun banyak dugaan semalam, thanks sebab bawa saya tengok filem tu.. seronok...

PECAH KACA PECAH CERMIN, SUDAH BACA JANGAN LUPA KOMEN!

0 orang doa Putri cepat kahwin!!:

create your own banner at mybannermaker.com! Photobucket
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...