Wednesday, January 5, 2011

♥Dugaannya hidup aku♥

Ya Allah...
Kenapalah tahun baru ini diberi pelbagai dugaan yang sungguh berat??
Tak mampu aku nak tanggung segalanya..
Lepas satu, satu lagi dugaan yang datang..
Aku insan yang lemah.. aku tak mampu nak hadapinya..

 Ya Allah..
Permudahkanlah jalan hidupku ini..
Permurahkanlah rezeki ku..
Jauhkan aku dari segala malapetaka..
Lindungi aku dari sebarang kejahatan yang ada...
Tolonglah aku Ya Allah...
Aku memohon keampunan atas segala dosa2 ku..
Engkau permudahkanlah segalanya..
Aku berharap dapatlah tempat untuk menjalani praktikal..
Aku juga berharap dapat menamakan FYP dengan sempurna..
Dan yang terakhir aku berharap agar aku dapat graduate dgn jayanya..

Aku berserah segalanya padaMu Ya Allah..
Jika aku ditakdirkan aku berjaya, aku terima kasih padaMu..
Namun jika ditakdirkan masa depanku gelap, aku redha dgn segalanya..


PECAH KACA PECAH CERMIN, SUDAH BACA JANGAN LUPA KOMEN!

0 orang doa Putri cepat kahwin!!:

create your own banner at mybannermaker.com! Photobucket
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...