Sunday, January 2, 2011

♥Sunyinya hati nie♥

Tibe2 ase nak luahkan perasaan. Tibe2 ase sunyi sangat2..
Kenapa tibe2 ase macam nie?? Tak suka perasaan macam nie..
Mungkin sebab aku single?? tapi single ke??
Urm.. lebih baik tak payah kapel dulu kalo tau jadi mcm nie..
Tapi bile single ase jeles tgk kwn2 yg berkapel...
Bahagia je dorang.. cemburunya aku..
Sempatlah jugak aku merasa semua tu... bahagialah jugak..
Tapi biler putus, sedih giler2... 
Hurm.. sekarang ase sedih jarang dah.....
Tapi sunyi!!!
Teringinnye nak bahagia macam org lain...
Tengok kawan2 aku kapel, bahagia.. tahan lama..
Tapi aku?? sekejap jer..
Bilalah cinta sejati aku nak muncul??
Siapakah gerangan si dia nanti??
Adakah dia sudah berada di depan mata ataupun masih jauh tuk aku jumpainya?
Aku nie bukanlah memilih sangat..
Janji dia dapat bahagiakan aku sudah..
Bertanggungjawab, menjaga aku, sayangiku...
Harap2 muncullah orang yang aku tunggu2 nie!!!
AMIN!!!


PECAH KACA PECAH CERMIN, SUDAH BACA JANGAN LUPA KOMEN!

0 orang doa Putri cepat kahwin!!:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...