Saturday, January 1, 2011

♥Selamat Tinggal 2010♥

Hohohohoooo..
Happy new years..
Selamat datang 2011..
Selamat tinggal 2010...
Macam2 perkara dah berlaku dalam tahun 2010..
Saat suka,duka,susah,senang..
Saat yang aku suka bila si dia datang balik kepadaku..
Tapi aku turut terluka bila segalanya berubah di akhir tahun 2010..
Aku hidup senang dan happy...
Aku juga hidup susah dan bersedih..
Macam2 dugaan yang berat menimpa aku pada tahun 2010..
Sampai aku sendiri tak tertanggung...
Tapi aku percaya ada hikmah di sebaliknya...
Aku pown dapat kenal ramai orang..
Ada yang menyakitkan hati.. ada yang menggembirakan..
Seronok juga study bersama kawan2..
Enjoy life kat UPM..
Susah payah cari kunyit tuk final projek..
Dah lah nak baru diambil dari tanah..
Nak yang dari Perak dan Pahang plak tu...
Huhuhuuuuu.... cabaran..
Nasib baik si dia tolong aku... lega cikit..
Sayang kamu...
Ada juga peristiwa dimana nama aku kena hina..
Di fb plak tu... pe kejadah g tag nama aku dan hina2..
Sabar2.. dugaan.. Allah tahu segalanya..
Paling tak boleh lupa kenangan dengan kawan2 n rumet..
Hahahaa... susah senang sama2..
Makan maggi sama2.. suke2.. masak dalam periuk nasi Hajar..
Heeeee... itu je yang mampu...
Pastu g merempit dgn kawan2 n my rumet...
Jalan2 g pasar malam n makan kt luar..
Menikmati keindahan malam..
Best sangat2.. seronok giler...
Paling seronok g karoke n kawan2..
Tak boleh lupa g karoke dgn Hajar.. melalak kami sampai lupa diri..
Menjerit sekuat hati kat part sore tinggi2 tu..
Hilangkan tension..
Mula2 mintak 5 lagu je.. tak cukup kami tambah lg 5 lagu...
Hahahahaaaa... best sgt2...


Makan dgn Nisa.. rempit malam2 g cari makan...
Jamuan Raya K16 
Kami pas balik cuti raya g le raya rumah kawan2.. dorg pun datang raya rmh aku jugak..
Aku g dgn izzah,fifi,ifa,huda,ina,zida dan ayu nordin..
Naik komuter g rumah Lala.. punye r sesak..
Tapi pikir nie je last nak g raya dgn kawan2.. sanggup..
Sampai sana selipar aku pulak putus dipijak oleh Ina.. dugaan tol..
Pastu masa nak g rumah aku pulak, komuter tu xda aircond..
Kepanasan giler kami.. huuuu... ape punye perkhidmatan r...
Tapi kami tak kisah.. yang penting enjoy dgn kawan2..


Dalam komuter yg takde aircond
Masa kat rumah aku.. Kawan2 dtg raya!!
Pastu dah nak2 hujung tahun.. poket dah kering aku carilah kerja..
Alhamdulillah dapat kerja.. Thanks kat ayu nordin bagi no fon En Syabil kat aku..
Dapatla aku kerja kat Suarasa.. First time tu jadi promoter..
Mula2 takut gak.. aku kan pemalu.. boleh wat ke keje nie..
Tapi lama2 dah tak malu dah.. happy..
Sambil keje dapat belajar pasal bisnes.. kenal ramai orang..
Penat memang penat.. tapi enjoy..
Dapat kenal abg bill, abg azmir, abg syawal, wawa, ina,adi, kak yati sekeluarga, en farid sekeluarga,
Memang bestlah.. dorang pun sporting2 belaka..
Semua macam kawan2.. tak nampak jurang bos n pekerja..
Pastu dorang panggil keje kat MAHA pulak..
Kat situ paling best.. Heheheeee...
Macam2 gelagat pelanggan yang aku jumpa..
Ada ke dorang cop aku wanita penggoda..
Penggoda ke aku nie?? tettttt...
Mane tak nye.. semua pelanggan tak kire usia aku panggil abg..
Yang perempuan panggil kakak.. tp jarang panggil yg pmpn.. heee...
Yang tak boleh blahnye.. hari terakhir MAHA..
Masa tu jaga kat gerai depan booth bonsai..
Aku dengan wawa jaga situ..
Masa tu kami bagi diskaun murah giler2 r.. dah nk tutup kedaila katakan..
Da 4 orang laki nie datang tanye..
Penat aku promote2.. tapi deme dok lawan cakap aku.. kata mahal..
Padahal dah murah giler aku bagi time tu..
Pastu abg bill suh guna ayat tu..
Aku pun pe lagi cakap r.. dengan hati yang panas..
Aku cakap la "hai abg, takda duit ke!!"..
Aku pon xsangka boleh cakap macam tu...
Wawa kat sebelah dah gelak2 dah... siap hentak2 kaki lagi..
Hahahaaa... peristiwa yg xmungkin aku lupa..
Masa dorang wat kat Jom Heboh aku xjoin..
Ada kenduri kat kg.. tapi petang tu datang gak r.. jenguk..
Saja jalan2.. heeee..


Kenangan kerja kat MAHA dgn wawa
Jalan2 dgn geng budak kimia kat MAHA
Hahahaaa.. kalau nak citer semua patah tangan aku nak taip...
Aku citer sebahagian jela ek..
Semua tu kenangan pada tahun 2010..
2011 nanti tak tahulah apa yang bakal aku hadapi..
Tunggu dan lihat je t..
Harap2 peroleh kebahagiaan dan kejayaan..
AMIN!!!
Nie sebahagian lagi gambar kenangan masa tahun 2010..

Jalan2 kat Petrosains
Dalam lab kimia

PECAH KACA PECAH CERMIN, SUDAH BACA JANGAN LUPA KOMEN!

1 orang doa Putri cepat kahwin!!:

create your own banner at mybannermaker.com! Photobucket
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...