Friday, December 31, 2010

♥Keluarga aku♥

Hari nie mau cerita pasal family aku..
Aku nie anak sulung dari 3 adik beradik..
Dua2 adik aku lelaki.. aku je pempuan..
Huhuhuuuuuuu...
So.. campur mak bapak aku.. 5 orangle semuanya..
Aku sayang sangat family aku...
Tapi family aku nie tak semeriah...
Macam family sedare mare yang lain...
Sonyap je kami nie....


Nie lew gambor aku 1 family.. Hahahaaa... 
Ayah aku nama Sidek dan mak aku Norlela...
Kalau umur aku 22thn.. so anniversary deme yg ke 23thn la..
Heheheeeee....


Yang ini aku le.. Takkan tak kenal kot...
Hahahaaaa.. macamle aku nie famous sgt..
Huhuuuuuu....
Gambor nie adik aku yang edit..
Nampak tembam plak... ke memang tembam??
Tetttttttt.... Heeeeee..
Aku study kimia industri kat UPM...
Nak tahun akhir dah...
2011 sem aku yg terakhir...
Harap2 dapatle grad dengan cemerlang...


Yang nie adik aku bawah aku..
Hisyam namanye... study multimedia xsilap aku..
Dia nie pandai bab2 edit gambor... lawa2..
Dia pnye logo or trademark.. Creativeheart..
Kalo korg nak tgk hasil2 yg dia wat blh klik gambor dia.. 
T terus masuk kat blog dia..


Yang nie pulak adik aku yang last sekali..
Harith namanye.. student Uitm..
Amik kos pengurusan maklumat..
Aku pown xbpe tau bidang tu pasal pe.
Dalam family aku dia yg terer english dari kami...
Hahahaaa.. tapi aku n hisyam terer matematik..

Aku ngan adik2 memang minat muzik...
Minat menyanyi.. karoke semestinye..
Aku semua lagu layan terutama yang jiwang2 r..
Hisyam pown lebih kurang aku gak... heee....
Cume Harith je yg lain sikit...
Dia layan lagu2 omputih je... huhuuuu...

Ape2 pown yang berlaku aku tetap sayang family aku nie..
Sampai akhir hayat aku...

PECAH KACA PECAH CERMIN, SUDAH BACA JANGAN LUPA KOMEN!

1 orang doa Putri cepat kahwin!!:

create your own banner at mybannermaker.com! Photobucket
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...