Wednesday, December 29, 2010

♥Jalan2 di i-city dan cyberjaya♥

Hahahaaaa...
Aku nie suka sangat jalan2...
Pantang di ajak.. aku ikut jew...
Aritu aku g i-city dan cyberjaya dengan sedara mara aku..
Dengan aunty sekeluarga dan mak cho sekeluarga..
Spupu aku epy@ En butang amik aku kat UPM...
Nak sangat g i-city tu...
Padahal aku dah g sebelum nie..
Tapi sebab first time g xde gambar.. tak bawa kamera..
Yela.. orang tersayang wat suprise...
Siap kena tutup mata masa nak sampai sana..
Suke2 sangat time tu..
Pergi dengan family dia..
Tak tau plak dia nak bawa g sana.. tak diberi tau location..
Masa tu g tak payah bayar pown..
Free je.. sekarang kena bayar le pulak..
1 kereta RM10.. mahal giler..
Hahahaaaa...
Sampai sana bergambar sakan le aku..
Epy jadi tukang tangkap gambar2 aku.. dah le kamera dia..
Heheheee.. sesekali buli dia.. pe salahnye..
Memang best lew..
Nie aku letak cikit gambar2 aku kat i-city..



Sedare mare aku nie kat i-city




adoi.. golap pulak gambar aku... huuuu...
i like purple...
Sebelum kami g i-city.. kami g cyberjaya..
Haaa... Tempat tu first time aku g..
Alaa.. just tempat taman rekreasi je...
Lepak2 petang2 release tension..
Best giler... tapi hujan renyai2 pulak time tu..
Namun tu semua tak dapat halang kitaorang..
Tuk enjoy.... heeee...
Nie sebahagian gambar2 kat cyberjaya tu...



Model ke?? layak ke?? tettt...
Dah lame tak main...
Kecik2 dulu tak merase kot..

Nie aunty aku.. hahaaa.. kebudakan kan..
Apa2 pun thanks kat spupu aku bawa aku g jalan2...
Suke.. suke.. suke..

PECAH KACA PECAH CERMIN, SUDAH BACA JANGAN LUPA KOMEN!

0 orang doa Putri cepat kahwin!!:

create your own banner at mybannermaker.com! Photobucket
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...