Wednesday, December 22, 2010

♥Birthday yang malang♥

Hahahahaaaa... tetibe nak cakap pasal birthday...
Birthday aku dah lama dah berlalu.. 22 ogos... :)
Semua orang kalau boleh nak happy2 masa birthday..
Nak wat party.. nak hadiah.. nak bersama org tersayang...
Masa kecik2 dulu selalu r wat birthday party...
Seronok giler dapat hadiah yang banyak..
Tapi makin besar.. makin kurang hadiah...
Takda party2 dah.. huhuuu....
Ohh.... berbalik pada topik kite.. birthday yang malang....
Sebab pe aku cakap malang.... sebab time birthday tu.....
Tak gembira.... sedih jew....
Semuanya sejak 2, 3 tahun kebelakangan nie r...
Yela.. bila dah ade kekasih, mestilah nak sambut dgn dia..
Tahun pertama (2007) tak dpt sambut sama2.. dia keje.. aku kat matrik...
Tapi dia bagi gak hadiah.. Patrick dan frame gambar love...
Suke sangat2....
Masa masuk tahun ke 2 (2008).. berubah menjadi sedih sgt2...
Dia tinggalkan aku... tanpa sebab... :(
Tol2 pagi hari jadi aku...
Aku ingat lagi mesej yg dia hantar pagi tu..
"Salam dan happy birthday bie yang tercinta..
Disini syg nak mohon maaf byk2..
Syg xtau kenapa dan mengapa..
Syg runsing sgt2...
Syg syg bie dan xda niat nak lukakan hati bie..
Syg xnk bie terlibat dlm masalah syg..
Kalau bie syg syg, bie belajarlah rajin2..
Nie no kwn syg..
Jgn msj, kol or miskol no nie..."
Tu lah mesej terakhir dri dia..
Aku try hubungi no dia xdpt2 dah lepas tu...
Sedih yang teramat sgt.. kenapa tibe2 jadi macam tu..
Hanya air mata menemaniku sepanjang birthdayku itu..
Tahun ke 3 (2009).. aku sambut birthday tanpa kekasih..
Sebabnya aku single time tu...
Tapi kawan2 aku kat UPM da wat birthday party tuk aku...
So.. takdalah sedih sangat.. da kawan2... thanks kwn2..
Malam tu tibe2 aku dapat panggilan dari org yang aku cinta dulu..
Dia wish birthday aku.. ingatkan dah lupa..
Gembiralah jugak.. tapi bukan kapel time tu.. sbg kawan...
Cuma kapel balik tahun nie (2010)...
Dan untuk birthday aku tahun 2010 nie..
Mo0d sedih lagi... ingatkan akan dapat kegembiraan..
Aku dah lama berhajat nak sambut birthday with my love tu...
Elok2 plak birthday aku jatuh hari ahad.. so da peluang la..
Tapi sangkaan aku meleset.. dia tak wish birthday aku..
Penat aku tunggu... dah subuh aku kol dia...
Tanya lupa something kew.. barulah dia ingat..
Pastu bajet dah lupe birthday aku tu, tebus la balik kesalahan tu..
Bawa g jalan2 ke.. jumpe jap ke.. bagi hadiah ke...
Tapi semua tu takda pown..
Sebenarnya tak harap ape yang mahal2, yang special2 pown..
Ape aku harapkan dia just luangkan sikit masa tuk aku masa birthday tu..
Dia cakap dia busy.. tapi ape salahnya jumpa kejap.. 5 minit pown tak kisah..
Urm.. sedih jew time birthday.. tah bila boleh happy balik...
Nasib baik rumetku sambut birthday aku.. wat kek special punye.. thanks..
Harap2 tahun depan birthday aku dah tak sedih.. tapi ceria..
AMIN!!!

kek besday aku n lala
me n lala
thanks kwn2 sambut birthdayku
kek special dari rumetku
thanks rumet n friends

PECAH KACA PECAH CERMIN, SUDAH BACA JANGAN LUPA KOMEN!

4 orang doa Putri cepat kahwin!!:

belog said...

jangan sedih ayu:)
go go go:)
bertahan:)

izzahdegreat said...

alaa ayu....kite gembire kt bfdy org contohnye tyme bfdy ipah...hehee kami ade jgn le sedey2 ea
p/s: smggu lg bfdy ak,,,,hahaa jgn lupe ea =)

♥Putri ilyanie♥ said...

heheee..
to lala.. ok2.. saya akan bertahan.. :)
to izzah.. andalah dan semua kwn2 saya yg wat saya happy.. aku tak lupanye... tp hri besday ko aku wat2 lupe yek.. hee gurau2 jek.. :)

fifi said...

live d moment...
jgn sedih2...
kan ktorg siap wat besday party 2 thon lpas....haha...
siap pkai kasot sukan kan...hihi...

create your own banner at mybannermaker.com! Photobucket
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...