Wednesday, December 22, 2010

♥My lovely Patrick♥

Nie adalah patrick kesayangan aku..
My love give it to me...
Sebab tu aku sayang sangat2 patrick nie...
Masih segar dalam ingatanku masa dia beri patrick nie pada aku..
Semuanya berlaku pada tahun 2007 yang lalu...
Di hadapan rumah ucu dia kat Behrang, Perak... 
Dah la aku datang rumah dia, dia tido..
Tido mati plak tu.. kejut2 tak dengar..
Bila dia bangun jer terus g amik patrick bagi kat aku...
Heee.. salam dengan ayah & adik aku...
Rupe2nya dia tak mandi lagi time tu...
Katanye ponat tunggu aku datang sampai tertido...
Sudah hampir 3 tahun usia patrick nie...
Aku tak boleh hidup tanpa patrick nie..
Dia r teman aku dikala aku merindui dirinya...
Ku peluk2.. ku cium2 patrick nie...
Ku jaga sebaik mungkin....
Patrick sentiasa tersenyum...
Bila aku ada masalah, sedih, tension kew...
Aku tengok patrick yang sentiasa menghulurkan senyuman...
Dan terus membuatku terus tersenyum kembali....
Kalo aku menangis.. patrick la yang aku peluk...
Betapa bermaknanye patrick pada aku...
Tak kisahla apa orang nak kata...
Janji aku bahagia dengan patrick... heee...
Kawan2 aku yg tau pasal patrick, asal jumpe aku nampak patrick..
Mesti kata " ade jew patrick nie"...
Heee... nak wat macam ne kawan2.. dah sayang....
Patrick... Patrick... Patrick....
Aku sayang kamu!!!!! :)

♥My lovely patrick♥

PECAH KACA PECAH CERMIN, SUDAH BACA JANGAN LUPA KOMEN!

0 orang doa Putri cepat kahwin!!:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...