Tuesday, December 28, 2010

♥Betina tak guna♥

Hoi betina tak guna!!!
Ko hina2 aku.. buruk2kan nama.. caci maki aku...
Ko pikir ko tu bagus sangat ke???
Dah la tak cantik.. gemuk pulak tu...
Tak sedar diri...
Perempuan tak tahu malu..
Spesis ape ko nie???
Selagi nama aku ada kat facebook dan blog ko...
Selagi tu aku tak akan maafkan ko..
Dan semua orang tahu aku takda kena mengena dgn hal ko..
Kenal ko pun tidak..
Tetibe nak melenting suh aku bayar hutang plak...
Kalu aku report polis.. saman ko..
Aku menang la wei...
Sebab ko mengganggu hidup aku..
Buruk2kan dan hina aku...
Aku boleh amik tindakan atas ko la...
Klo ko muncul lagi dalam hidup aku..
Aku akan pastikan ko terima balasan setimpalnya...
Masa tu baru ko menyesal ganggu hidup aku...
Ko suka main haram itu ini kan???
Okay...
Cik Nooradibah..
Aku haramkan ape yang ko makan tu..
Sebab semua tu duit aku.. dan aku bukan beli tuk ko makan..
FAHAM!!!!
Sape suruh tergedik2 dulu...
Terimalah akibatnya..
Aku akan ingat perbuatan ko sampai aku mati!!!

PECAH KACA PECAH CERMIN, SUDAH BACA JANGAN LUPA KOMEN!

4 orang doa Putri cepat kahwin!!:

yusra said...

uit...ape ni put...hang marh kat sapo neh...huhuhu~istighfar bnyak2 eh...ngee~

Nur Ain Mohamed Ariff said...

owh... garang seh cik ayu kite ni... sabo ye...

♥ Putri ilyanie ♥ said...

heheee... ok2.. saye sabor...

Anonymous said...

wahhh marah betul.. busy sekarang.. ke tengah melawat.. :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...