Wednesday, March 2, 2011

♥Merempit di malam yang indah♥

Hahahahaaaa... 
Rempit jangan tak rempit..
Minah rempit ke aku nie???
Oh tidak sama sekali...
Cuma aku suka jalan2 naik motor je..
Bersama2 dengan kawan2 aku..
Best jalan2 waktu malam la..
Sejuk je.. Takda matahari terik..
Semalam aku dengan kawan2 pergi makan steamboat lagi..
Kat MAEPS tempat aku makan dulu tu..
Perancangan tiba2 aje ni..
Aku udah la dah beli makanan petang tu..
Aku pergilah bagi makanan yang aku beli tu kat kawan aku yang lain..
Nak pergi makan steamboatlah katakan..
Kami pergi 7 orang naik 4 motorsikal..
Tengah2 jalan baru perasan satu motor tu takda lampu..
Kenalah cover motor tu.. 
Banyak jugak kami makan..
Paling banyak makan ketam..
Tapi aku langgar pantang..
Aku makan aiskrim kat situ.. Huuu... 
Maklumlah batuk tak sembuh2 lagi...
Tapi aku pedulik apa, nanti teguk jela ubat batuk tu..
Heheheheeeee... Ok kan??
Tapi memang bestlah semalam..
Enjoy!!!







PECAH KACA PECAH CERMIN, SUDAH BACA JANGAN LUPA KOMEN!

2 orang doa Putri cepat kahwin!!:

Anonymous said...

pergi tak ajak pun :(

♥ Putri ilyanie ♥ said...

yela.. lain kali org jak le...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...