Sunday, March 27, 2011

♥Saya dicekup!!♥

Tadi dapatlah tidur lena bersama si comei..
Bangun2 tidur terus on laptop..
Buka facebook, then buka blog..
Tiba-tiba...
Alamak.. aku telah dicekup oleh Mak Guard..
Habislah aku..
Huuuuu.. Terkejut dan takutnya...
Heheheeee... 
Boleh tengok kat shoutbox aku..
Pelik juga mak guard manalah yang cekup aku nie..
Apa salah aku??
Then pergilah ke blog mak guard tu..
Oh.. Blog Cik Yana rupanya..
Aku di cekup kerana tersenarai dalam shoutbox dia time earth hour tadi..
Huhuuu..
Kantoi sudah...
Tapi kalau aku kata aku online laptop tak guna elektrik tapi guna battery macam mana??
Tettttttt... Heeeeeee..
Tapi ayah aku cakap ramai yang tak follow earth hour nie..
Ayah aku cakap nak bagi berjaya program nie, suh orang besar yang kawal elektrik kat negara nie..
Sapa lagi kalau bukan TNB..
Suh mereka padam elektrik 1 Malaysia nie untuk satu jam tu..
Barulah berkesan..
Heeee..
Pape pun thanks kepada Cik Yana kerana telah mensuspenkan saya tadi..

PECAH KACA PECAH CERMIN, SUDAH BACA JANGAN LUPA KOMEN!

2 orang doa Putri cepat kahwin!!:

Unknown said...

ahahha...terkantoi sudah disitu xsupport earth hour..haha....and from my opinion, klo nak sruh tnb tutup trus power supply untk 1 malaysia ni, hari confirm malysia akan jadi mcm bangladesh...ekonomi akan drop merudum..haha...just my tought....

♥Putri ilyanie♥ said...

Heheeeee.. saya support yer program tu.. itu just pandangan my father dlm nada gurauan.. yg penting kesedaran diri sndiri tuk beringat bukan sekadar waktu earth hour, tp hari2 lain juga.. xguna klo kita padam lampu sejam, tp hari kita lupa dan membazir elektrik sesuka ati kita.. betul tak??

create your own banner at mybannermaker.com! Photobucket
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...