Tuesday, March 22, 2011

♥Aku suka karaoke!! Lantak korang nak cakap apa pun!!♥

Udah lama rasanya aku tak update blog nie..
Maklumlah busy giler sejak dua menjak nie..
Dengan test, thesis, assignment..
Paling busy kuar jalan2 dengan rumet2 kesayangan,
 kawan2 dan ehem2..
Heeeeee.. 
Baru2 nie aku kuar dengan rumet dan kawan2 aku ke Jusco Balakong..
Tujuan utama kami nak karaoke lah..
Melalak 3 jam tak ingat dunia..
Sampai terbatuk2lah aku menyanyi..
Lusanya sakit tekak.. Padan muka aku.. Huhuuuu..
Aku memang suka menyanyi..
Hobi aku kot..
Walaupun orang kata suara aku tak berapa sodap, 
tapi aku peduli apa, aku suka nyanyi..
Aku akan rasa puas bila menyanyi.. Dapat hilangkan bosan..
Lagi satu aku suka menyanyi ikut mood..
Aku akan nyanyi ikut keadaan emosi aku tu..
Menyampaikan apa terpendam di hati melalui lirik2 lagu yang aku nyanyi..
Lagipun family dan saudara mara aku memang suka karaoke..
Asal jumpa je kami akan karaoke tak ingat dunia..
Sampai rosaklah set karaoke mak cik aku tu kami bantai..
Kecian mak cik aku tu..
Aku menyanyi untuk kepuasan diri aku..
bukan untuk orang lain..
Kalau ada orang mintak aku nyanyi untuk dia, aku akan tunaikan..
But I don't care kalo korang kata suara aku tak sodap didengar..
Kepada kawan2 terutama ex-rumet dan rumetku sekarang, 
tahanlah telinga anda untuk mendengar suara merduku hari2 yer..
Aku jadi radio dan nyanyikan lagu untuk korang.. Heeeee...
Nanti korang mesti rindu suara aku nie punye..
Aku impikan nak ada set karaoke bila dah ada rumah sendiri nanti..

 Nie time karaoke di Greenbox Jusco Cheras Selatan kat Balakong...


Aku suka karaoke.. Sodap ke tak sodap ke.. Layan jer..


Aku dah ada kad membership karaoke kat Greenbox nie.. 
Korang ada ker?? Hahahaaaa.. 
Berlagak pulak aku nie..
Hampeh tol.. 
Sape2 nak g karaoke ajak aku tau.. Kita nyanyi sama2 ok..
Mari kita gegarkan dunia dengan suara2 merdu kita..
Kalau korang nak belanja aku karaoke pun sangat2lah dialu2kan..

PECAH KACA PECAH CERMIN, SUDAH BACA JANGAN LUPA KOMEN!

0 orang doa Putri cepat kahwin!!:

create your own banner at mybannermaker.com! Photobucket
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...