Tuesday, March 1, 2011

♥First time dalam hidup aku!!♥

Aku ni sebenarnya banyak lagi yang tak pernah cuba benda2 baru, ataupun pergi ke tempat2 yang menarik ke, ataupun mencuba makan kat tempat2 mahal ke..
Kira banyaklah yang aku ketinggalan..
Bukan apa, kadang2 takda orang nak bawa..
Kadang2 bajet takda.. Maklumlah, duit tak banyak..
Korang mesti tahu apa tu Secret Resepi kan??
Hahahahaaaaaa..
Ni nak bagi tahu la nie...
Sebenarnya aku tak pernah pergi makan kat Secret Resepi ataupun pergi beli ape2 kat situ..
Maklumlah, mahal... Tapi kek dia sedap..
nyum.. nyum... nyum..
Semalam aku pergi makan Secret Resepi kat Putrajaya..
Pas solat kat masjid Putrajaya tu, terus g makan..
Sedap2.. tak lalu nak habiskan makanan..
Heeeeee.. suke.. suke.. suke...
Sebab ape suka sangat...
Sebab semalam orang belanje...
Hahahahaaaa.. jimat duit aku..
Kalau tak takdanya aku nak makan kat situ..
Mekacih yer belanje makan semalam..
Lain kali belanje lagi tau..
Heheheeeee..





PECAH KACA PECAH CERMIN, SUDAH BACA JANGAN LUPA KOMEN!

0 orang doa Putri cepat kahwin!!:

create your own banner at mybannermaker.com! Photobucket
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...