Monday, March 7, 2011

♥Pertama kali di Genting Highland♥

Hahahahaaaaa...
Korang nak tau tak yang selama ni aku tak pernah pergi
Genting Highland..
Teringin nak pergi..
Bf aku dulu ada la janji nak bawa pergi Genting tapi sampai sekarang tak bawa2 juga..
Akhirnya aku dapat pergi juga dengan saudara mara aku..
Alaaaa.. masa aku tolong pak cik aku buat
 PROTON Amazing Hunt tu..
Dua hari aku kat sana dan dua hari jugalah aku belasah main semua benda..
Tapi rumah salji je aku tak masuk..
Masa tu mengalami masalah kesihatan sedikit..
Tapi nasib baiklah tak muntah..
Cuma hari pertama adalah jugak rasa nak muntah tapi tak muntah pun..
Tak macam aku main kat Times Square, muntah..
Sejuk kat Genting tu.. Best.. Kabus tebal..
Tidur dalam bilik yang kecil..
Macam sardinlah kami.. Heeeee..
Thanks kepada saudara mara saya kerana mengajak saya ke sana..



Flying Coaster

Basah gila naik benda nie!!

Adib jadi drebar

Layan naik gajah

With my cousin.. Fazli..


Semua permainan aku main tak kiralah indoor or outdoor games..
Paling takut naik Spaceshot.. Huhuuuuu...
Tapi tak dapat naik roller coaster sebab dah rosak..
Ape2 pun sangat bestlah..

PECAH KACA PECAH CERMIN, SUDAH BACA JANGAN LUPA KOMEN!

0 orang doa Putri cepat kahwin!!:

create your own banner at mybannermaker.com! Photobucket
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...