Saturday, March 26, 2011

♥Merong Mahawangsa sangat best.. Terbaiklah!!♥



Korang semua dah tengok ke filem Merong Mahawangsa..
Setelah mood tak bape nak baik sebabnya ada orang tu tak bawa aku pergi tgk wayang filem tu, tapi bawa orang lain,
Akhirnya aku dapat tengok juga semalam dgn kawan2 aku..
Walaupun aku jarang tengok filem melayu kat panggung wayang, tapi untuk cerita nie aku tgk kat wayang..
Sebab aku rasa ni filem melayu pertama yang aku rasa sangat best effect dan pembikinan filemnya..
Memang boleh tayang kat luar negaralah..
Setanding dengan filem2 luar negara..
Ada part kelakar, sedih, serius, takut dan berunsurkan sejarah zaman dulu kala..
Aku dgn kawan aku semangat giler tgk filem nie..
Nie ayat yang Merong sering ucapkan..

"Sampai masa tibanya waktu, redup hati kaum berdua,
 bila dua jasad menjadi satu, hidup mati jadi bersama"

Part lawan2 tu da yang ngeri sebab aku terasa macam aku pulak yg ada dlm filem tu..
Bila dah dapat bunuh si jahat tu, kami tepuk tangan.. 
Hahahaaaa.. buat malu jer.. Terlebih excited kot..
Part kelakar ada kat watak dayang si puteri cina tu..
Comei jer dia..
Part romantis pun ada juga.. Hahaaaa..
Aku bagi filem nie...


Syabas aku ucapkan dekat KRU Production kerana menghasilkan filem yang sangat bagus..

PECAH KACA PECAH CERMIN, SUDAH BACA JANGAN LUPA KOMEN!

0 orang doa Putri cepat kahwin!!:

create your own banner at mybannermaker.com! Photobucket
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...