Monday, March 7, 2011

♥Selamat tinggal Tot & Tam.. i will miss u!!♥

Huhuhuuuuu...
Sedih.. sedih.. sedih..
Semalam hari yang menyedihkan..
Tot & Tam terpaksa meninggalkan kami..
Tidak dapat berjumpa lagi..
Berlakunya perpisahan antara ibu dengan anak..
Kami terpaksa menghantar Tot & Tam ke Pusat Jagaan Kucing di Ampang..
Nama tempat tu SPCA..
Mula2 mak aku nak hantar Comot dan 3 ekor anaknya Tot, Tam dan Belang..
Tapi aku cakap biarlah belang tinggal dengan comei buat kawan..
Kami duduk rumah flat..
Tak dapat bela kucing banyak2..
Tambahan pula si Tot suka berak merata dan si Tam sakit..
Mak aku tak lalu nak jaga makan dan bersihkan tempat buangan kucing2 ni..
Mula2 aku tak setuju, tapi kesian kat mak, aku setuju jela..
Tapi kami tak jadi hantar comot, just anak2 dia jer..
Comot akan dikasi dua minggu lagi..
Harap Tot & Tam dapat penjagaan yang elok di pusat jagaan tersebut..
Kenangan Tot dan Tam bersama Comei..
I will miss u....

PECAH KACA PECAH CERMIN, SUDAH BACA JANGAN LUPA KOMEN!

0 orang doa Putri cepat kahwin!!:

create your own banner at mybannermaker.com! Photobucket
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...