Friday, March 4, 2011

♥PROTON Amazing Hunt 2011.. Best..♥

Sabtu lalu 26 Mac 2011 aku join suatu program nie..
PROTON Amazing Hunt kat Genting Highland..
Aku tolong pak cik aku uruskan program nie..
First time lah join program macam nie..
Best jugaklah..
Peserta2 program semuanya ahli2 kelab Proton..
Peserta berbaju hijau manakala AJK berbaju merah..
Jam 6 pagi dah kena kumpul kat depan Proton Shah Alam..
Selepas taklimat dan sarapan pagi, jam 7 pagi gerak ke Genting Highland..
Para peserta pergi naik bas manakala kami AJK2 naik kereta Exora..
Soalan2 dia bila aku baca agak pening kepala juga lah..
Ada yang berkaitan peribahasa.. Huhuuuu..
Tapi ok lah.. Masuk pertandingan sambil dapat bercuti ke Genting..
Berbaloi-baloi..
Terima kasih kepada Cik A (pak cik aku) kerana mengajak saya ke sana..


Naik Genting Skyway
With pak cik aku
Check point pertama.. Kutip soalan2 yang dijawab di dalam bas sebelum sampai Genting..
AJK2 Proton Amazing Hunt
Main game masukkan bola dalam bakul

PECAH KACA PECAH CERMIN, SUDAH BACA JANGAN LUPA KOMEN!

0 orang doa Putri cepat kahwin!!:

create your own banner at mybannermaker.com! Photobucket
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...