Thursday, March 3, 2011

♥DI SEBALIK TABIR BLOG .. Putri ilyanie..♥

Heheheheeee... aku terbaca pasal entri nie..
Alang2 tengah takde buat ape nie..
Rasa nak join pulak..

Mula2 dia suruh letak header BEN ASHAARI BLOG
 Aku pun dah letak nie..

Tajuk : DI SEBALIK TABIR BLOG ..
Aku letak jugaklah.. Mengikut arahan..

Sila letakkan gambar betul anda yang paling menawan ..Ehem.. 
 Takdalah menawan pun gambar nie.. Sebab aku sedar aku tak menawan.. Tapi bolehlah..

Ceritakan latar belakang anda secara ringkas... Jika terlalu peribadi , jangan cerita eh .. Simple simple jer .. ni masa nak pikat pembaca ..  ;) 
Urm.. Nama sebenar aku Ayu tapi sekarang aku tukar nama jadi Putri ilyanie atas sebab tertentu. Ada dinyatakan sebabnya dalam blog aku.. Aku nie student kat UPM. nak tahun akhir dah. Anak sulung dari 3 org adik beradik. Adik aku semua lelaki. Aku je perempuan. Aku lahir kat Perak tapi sekarang duduk KL je.. Aku single lagi tau.. Heee... Aku paling suka kucing2.. Aku amik kos Kimia Industri kat UPM.. Sekarang berminat nak ceburkan diri dalam bisnes pulak.. Mahu mencuba.. Aku impikan mahu membuat produk keluaran sendiri berdasarkan pengetahuan yang aku belajar kat UPM ni dan jualkan produk aku sendiri.. Harap2 menjadi kenyataan..

Jumlah Follower sekarang ini ...
Baru 22 orang jer..

Jika anda tak punya blog , apakah yang akan anda lakukan di dunia maya ini ?
Aku mula buat blog hujung tahun lepas.. Sebelum ni aku guna Facebook, Myspace, Friendster dan Tagged.. Tapi sekarang cuma ada Blog, Facebook dan Myspace je..

Ceritakan kepentingan blog kepada anda
Blog aku asalnya bertujuan untuk menyimpan memory terindah saya sepanjang hidup ini. Ibarat macam diari. Saya juga menggunakan blog untuk berniaga barang2 yang aku jual.. Selain tu dapat kenal ramai kawan2 baru.. Seronoklah buat blog nie..

Blog feveret yang wajib singgah hari hari .. Kenapa dan mengapa?
 Aku takdalah singgah hari2 sebabnya kadang2 takda masa.. Maklumlah busy study.. Tapi keraplah jugak singgah blog adik aku ni kisahcreativeheart sebab dapat belajar edit2 gambar bagi cantik.. Aku suka bergambar dan sukakan gambar yang cantik2..

PECAH KACA PECAH CERMIN, SUDAH BACA JANGAN LUPA KOMEN!

9 orang doa Putri cepat kahwin!!:

♥Putri ilyanie♥ said...

thanks singgah...

bobiedanbad said...

nice blog

Anonymous said...

datang dari belog abg ben..keep blogging yaww :)

mas saari said...

singgah n follow dari segmen abg ben..
salam perkenalan, moga berkekalan

♥Putri ilyanie♥ said...

Thanks singgah my blog... hope singgah selalu..

NiSha said...

hye ..
salam dari blog abg ben...
keep bloging..
jom singgah..
http://heandsheloves.blogspot.com/
>NiSha<

♥Putri ilyanie♥ said...

ok... saya akan singgah blog2 anda..

Siti Noraisyah said...

Samela.. Siti pun suka kucing.. ^^

Kei Seichi said...

salam perkenalan...
datang dari belog abg ben...
happy blogging!
sy minat kucing jugak...hehe...

http://geekzster.blogspot.com/

create your own banner at mybannermaker.com! Photobucket
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...