Saturday, March 26, 2011

♥Apa korang nampak??♥

Semalam aku pergi jalan2 kat Putrajaya..
Lepas tengok Merong Mahawangsa tu..
Aku lepak kat tepi tasik..
Tiba2 terlihat satu benda yang menarik..
Cantik.. Indah ciptaan tuhan..
Aku terus tangkap gambar tu..
Cuba korang tengok kat gambar tu, apa yang korang nampak??
Dapat teka tak??


Kalau tak nampak apa2 tak tahulah..

PECAH KACA PECAH CERMIN, SUDAH BACA JANGAN LUPA KOMEN!

8 orang doa Putri cepat kahwin!!:

Az-Zahra Fauzee said...

awan?

Anonymous said...

pooh said....aku nmpk cm kt ats tu bntuk ikan...pastu bwh tu mcm org pon ad...hehe
ape yg ko nmpak??

♥ Putri ilyanie ♥ said...

Heheee.. Zahra.. tu mmg awan, tp cube tgk awan tu berbentuk ape??

cik pooh.. hebatnye penglihatan anda.. aku xnmpk plak bntuk ikan n org tu.. aku nmpk bntuk lain..

nur izzah said...

xtau ler ayu....ak nmpk mcm katak aje

♥ Putri ilyanie ♥ said...

hahaaa.. kelakar tol.. mgkn lain mata lain pandangan kot...

Budak Kampung said...

ntah

♥ Putri ilyanie ♥ said...

Sebenarnya aku nampak awan tu berbentuk burung.. cuba tgk betul2 awan yg dibawah tulisan aku tu.. tapi tak tahulah kalau korang nampak lain..

Anonymous said...

mengapa tidak:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...