Monday, September 5, 2011

♥Si cicak tokek♥

Korang tau tak pasal Cicak Tokek??
Putri tau pun bila pergi raya rumah sepupu..
Heran orang dok sibok bela cicak..
Tapi nie bukan cicak biasa yang dok berkeliaran 
kat rumah tu yer..
Cicak nie orang sanggup beli walaupun harga mahal..



Sebab apa nama dia Tokek,
Sebab dia berbunyi tokke.. tokke..
Nak tau lebih lanjut pasal cicak tokek nie,
Meh klik TOKEK OH TOKEK..

PECAH KACA PECAH CERMIN, SUDAH BACA JANGAN LUPA KOMEN!

2 orang doa Putri cepat kahwin!!:

MaMa AiNi said...

putri ceta psl cicak tokek ni teringat mama psl org malaysia yg diculik kat Filipina ari tu?..apa ceritanya ya...senyap je..hu2x..mama geli ngan cicak2 begini..ha2x..

♥Putri ilyanie♥ said...

Putri pun xtau dah cerita pasal mereka tu.. comei mama kalau tgk si tokek ni.. teringin nk dgr bunyi dia tokke tokke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...