Friday, September 16, 2011

♥Hari Malaysia vs MCTF'11♥

Selamat Hari Malaysia semua..
Kita menyambutnya pada 16 September setiap tahun..
Ianya sebagai memperingati pembentukan negara Malaysia yang menggabungkan Malaya, Borneo utara, 
Sarawak dan Singapura..
Tapi sekarang Singapura bukan lagi sebahagian dari Malaysia..
Nak tahu lebih lanjut sejarah hari Malaysia,
mari klik SINI..

Tapi Putri rasa ramai yang suka sebabnya Hari Malaysia adalah hari cuti umum untuk kita semua..
Mungkin ada yang tak tahu kenapa kita sambut hari ini, tapi yang mereka tahu keseronokan mendapat cuti 
dari bersekolah ataupun bekerja..
Betul tak kawan2??

Putri pun sebenarnya suka juga dapat cuti ni..
Yela, penat sangat kerja, kemudian dapat cuti 3 hari..
Hari Malaysia ni, Putri nak pergi Mid Valley..
Ada sapa2 nak ikut Putri tak??
Putri nak pergi 
Ianya berlangsung dari 16-18 September ini..
Sesiapa yang nak mencari kerja macam Putri, 
bolehlah ke sana..

Jangan lupa bawa resume dan segala yang patut di bawa..
Kita jumpa di sana yer..
(^_^)

PECAH KACA PECAH CERMIN, SUDAH BACA JANGAN LUPA KOMEN!

3 orang doa Putri cepat kahwin!!:

MaMa AiNi said...

selamat hari malaysia putri...semuga putri akan mendpt kerja yg sesuai dgn bidang yg putri ambil..insyaallah..amin..

izzahdegreat said...

aku xde kredit tu yg xbls msj ko...umm lg pn ade hal lah hari ni

♥Putri ilyanie♥ said...

mekacih mama..
izzah.. urm xpela..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...