Thursday, September 15, 2011

♥Rezeki bergolek♥

Rezeki2.. Cepat jangan lepaskan peluang..
Heheheheeee...
Mesti semua orang berebut untuk dapatkan rezeki yang datang bergolek2 kat kita kan??
Jom lihat gambar bawah ini..


Apa tu yer?? Duitkan..
Heheheeee...
Dapat upah ke apa nie..
Selalunya duit yang termasuk dalam mesin nie 
cuma bape sen aje..
Ini dah RM31.00..
Wow!! Hahahaaaa..
Tapi Putri tak amikla..
Tu mungkin duit ayah, emak atau adik Putri..
Jujurkan Putri..
(^_^)

Psst: Statement puji diri sendiri.. ^_^

PECAH KACA PECAH CERMIN, SUDAH BACA JANGAN LUPA KOMEN!

7 orang doa Putri cepat kahwin!!:

MaMa AiNi said...

putri..masa mama mesin kan baju..tak pernah pun terjumpa papa tercicirkan duit sebanyak tu..ha2x..ia mama tahu putri jujur org nya...:)

Miss Nadya said...

bagus...yang penting kejujuran..:)
kalau nk..kita boleh mintak kan..:)

new entry :: Spontan Kamis ツ

izzahdegreat said...

hahaa...bgs2...aku x pernah pon kene cmtu haha, nk jugak !!

0nenanina Vanilla said...

bagus2 putri..jujur. hak orang tak bole amek

♥Putri ilyanie♥ said...

heheheee.. ni kire nasib je mama..
miss nadya, betul tu.. klo nak kite boleh mntak..
izzah.. cian.. tak penah ke..
onenanina.. betul tu

Az-Zahra Fauzee said...

kak x cek dulu ke poket tu sebelum basuh.. huhuhu~
jujur3 (ala-ala upin ipin)

♥Putri ilyanie♥ said...

Zahra.. kain2 ni memang terus masuk mesin.. akak tak cek pown.. heee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...