Monday, September 5, 2011

♥Kejam dan teruknya♥

Tadi Putri membaca surat khabar metro dan terkejut 
dengan berita di dalamnya 
Baca dan baca terkejut tempat tu adalah Petknode 
iaitu pusat jagaan kucing..
Rasanya ramai yang dah tau pasal hal ini..
Ramai yang menghantar kucing2 mereka ke sini untuk dijaga semasa cuti hari raya aidilfitri..
Putri pun hampir nak hantar ke tempat itu setelah melihat promosi raya yang dibuat oleh mereka di mudah.my..
Nasib baiklah Putri tak jadi hantar sebab tempat tu jauh sangat dekat Damansara..
Putri hantar dekat area rumah Putri je dekat Hulu Langat..
Selamat Si Comot dan Comei Putri..
Kucing2 di sana dibiarkan tanpa penjagaan yang sepatutnya..
Ada yang cantik molek jadi comot, yang gemuk jadi kurus dan paling teruk ada yang mati..
Kecian kucing2 tu..
Putri memang ANTI giler dengan orang yang dera2 haiwan terutama kucing..
Orang2 macam ni patut bunuh jer..
Meh lihat antara gambar2 yang ada..

Kecian kucing ni kurus.. Lagi sekor mati..

Teruknya keadaan kucing2 nie

Perbezaan iklan dengan keadaan sebenar

Perbezaan iklan dengan keadaan sebenar
Orang yang bertanggungjawab membuat kucing2 ni menderita.. KEJAM!!

Kalau ye pun nak untung cari duit dengan ambil kesempatan di hari raya ni, janganlah sampai membunuh kucing2 tu..
Cuba ko yang berada di tempat kucing2 tu..
Korang boleh juga ke link Kucing Terbiar dan Anjing Jalanan untuk tahu dengan lebih lanjut..
Juga boleh lihat gambar2 di SINI dan SINI..

Putri letak link kaler MERAH menandakan kemarahan meluak2 terhadap mereka..

PECAH KACA PECAH CERMIN, SUDAH BACA JANGAN LUPA KOMEN!

16 orang doa Putri cepat kahwin!!:

uMie_cHan said...

ala cian kot kucing tu.... smpi kuros cam2... T,T

MaMa AiNi said...

putri kejamnya perangai org2 yg begini..kucing2 ini adalah haiwan yg tak mempunyai kudrat utk mencari makan sendiri...atau org ni takde perasaan sayangkan bintang...mama pun marah melihatnya..manusia apa ni?...

♥Putri ilyanie♥ said...

tula mama.. putri geram tol dgn org2 ni

Ika said...

kesian nye kucing2 2..walupun sy nie jenis kdg2 takut ngn kucing tp rasa kesian tetp ada..huhu...smpy ati diorg uat mcm 2..mmg x de sikap perikemanusiaan betul lar!!

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

kesiannye lah tengok kucing2 tu

♥Putri ilyanie♥ said...

betul tu cik ika dan cinta hati saya.. kecian kucing2 tu

Shorim Kasih said...

adoi manusia manusia..apalah dlm kpla otak tu..apalah sgt dgn kucing smpai dibuat mcm tu..nk raya bg jela balik kt tuan kucing tu..nk letak mcm tu dalam sngkar, mampusla..lainla luar sngkar ke apa ke, blh la jg kucing2 tu cr makan sndiri..rela jg kot tuan kucing tu lihat kucing tu hilang dr mati mcm tu..

♥Putri ilyanie♥ said...

betul tu shorim kasih.. putri dulu nangis bile kucing putri mati.. hilang xsedih sgt.. xnampak.. teruk tol mereka..

★♫ Ct Hajar ★♫ said...

syaitooooon punye manusiaa


T____T

* HeeBum * said...

sedih sgt kan bila jd kes2 cmni.. T_____________________T

EkaWeird said...

x saman ke huh? teruknye... tutup terus la. kejam...sian kucing2...

maya anis said...

kucing pom nyawa..apelaa dieorg ni..

nursyamime said...

jahat!!!benci manusia yg suka seksa binatang!!
kejam..
eerr teremo lak..

♥Putri ilyanie♥ said...

betui2.. benci2...

sitihanisahali said...

kesiannnn :((

anamizu said...

kesian kucing2 tu :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...