Tuesday, May 17, 2011

♥SKI & Dinner: Saat perpisahan kita♥

Akhirnya setelah sibuk dua tiga hari ni, baru ada kesempatan nak update blog..
Dah banyak cerita yang dah basi tak di update di sini..
Untuk entry kali ni aku nak kongsi kisah hidup aku saat aku berpisah dengan rakan2 di UPM..
Setelah 3 tahun bersama, belajar bersama, bergurau bersama, bersenang bersama dan bersusah bersama..
Kini kita akan terpisah jauh,
entah bila lagi akan dapat bersama lagi..
Sedih.. sedih.. sedih..

Semasa Seminar Kimia Industri (SKI), macam2 maklumat yang kami dapat..
Seperti biasalah, mengantuk semasa ceramah2 tu berlangsung, tapi mata semua orang terbeliak, sedar dari tidur bila time quiz..
Huhuuu.. Best gile time tu..
Semua berebut2 nak jawab soalan quiz yang bernilai RM10 dan soalan paling mendapat rebutan hangat, soalan bernilai RM50..
Nampak sangat sebab duit kami memberi perhatian semasa ceramah.. 
Nie aku sertakan gambar sebahagian pada hari terakhir kami bersama..


Gadis2 ayu..



Soalan: Saya nak tanya, boleh tak karaoke di sini?? Terima kasih!
Ramai yang tak puas hati dengan gambar aku di atas nie..
Heheheheeee.. 
Aku ada!! Kau ada??

Malam tu. kami ada dinner.. Makan2.. Nyum2..
Semua orang berpakaian cantik2 belaka..
Ada jugak yang seksi dan seksa mata melihatnya..
Heheheeeee...
Saat seronok makan2 berakhir dengan tragedi air mata di mata semua sedih hendak berpisah dengan kawan2..
Macam2 reaksi dapat di lihat masa tu..
Tapi terdapat 1 tragedi yang tak patut berlaku pada saat itu..
Tragedi PENCURIAN!!!
Kenapa ada pencuri pula nie? Mana datangnya pencuri ni?
Kecian kepada dua orang rakan kami kehilangan barangan berharga..
Tidak patut betul perkara ini berlaku..
Nasib baik akhirnya jumpa juga barang yang hilang..
Tau tak kami jumpa barang tu di mana??
Dalam tong sampah!!!
Kepada pencuri, sedarlah sikit..
Ubahlah diri anda..
Aku sertakan sebahagian gambar semasa dinner..








Jumpa lagi kawan2.. 
Semoga korang semua berjaya dan berbahagia..

PECAH KACA PECAH CERMIN, SUDAH BACA JANGAN LUPA KOMEN!

0 orang doa Putri cepat kahwin!!:

create your own banner at mybannermaker.com! Photobucket
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...