Saturday, May 14, 2011

♥Bernanah telinga aku lah!!!♥

Sekarang jam 3.23 pagi..
Orang lain sedang lena tido, kenapa aku tak tidur2 lagi??
Ingatkan balik rumah, dah habis study bolehlah tidur puas2..
Tapi tak boleh!!! Panas je hati aku nie..
Wat aku rasa nak mengamuk, marah, boleh hilang kawalanlah..
Nie semua gara2 si comot..
Kucing kat rumah aku nie..
Dah gatal sangat nak mengawan..
Bising nak keluar rumah..
Kami tak bagi dia keluar sebab tak nak dia beranak..
Nak kasi kan dia dulu..
Nie tak menyempat2..
Suara dia bising sampai nak bernanah telinga aku nie..
Kalau aku tak pikir panjang, ase nak bunuh2 aje..
Potong je lidahnya.. Geram2.. 
Dah la tiba2 buat perangai, pergi berak, kencing merata..
Selama nie tak buat perangai pun..
Gunung berapi nak meletus2 dah nie!!
Nasib baiklah esok aku dah tak duk rumah..
Dari pagi sampai sekarang tak benti2 memekaknya..
Sabar2.. Mengucap panjang2..

PECAH KACA PECAH CERMIN, SUDAH BACA JANGAN LUPA KOMEN!

2 orang doa Putri cepat kahwin!!:

Mrs. Asida said...

ooo takpelah kucing pun nak berkeluarga.. :)

man yusoef said...

hahhaa..kesian kucing itu...biarlah beliau..lagi tak suka klu kucing gaduh..serius bising gila...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...