Friday, May 6, 2011

♥Mood: Jelesnya!! Dia masuk surat khabar♥

Bangun pagi2 dengan taik mata bersepah kat muka..
Air liur meleleh lagi..
Rambut serabai bagai hantu Kak Limah..
Terus aku on my laptop..
Online fb, blog dan email..
Inilah perkara wajib aku wat pagi2..
Then tiba2 tengok fb, ada org tag gambar kat aku..
Sape yer nie.. Nape tag2 nie..
Tiba-tiba mood jeles keluar mendadak bagaikan gunung berapi mau meletus2..
Aarghhh.. Dia masuk surat khabar Utusan Malaysia ruangan Halo Kampus..
Kenapa dia boleh masuk surat khabar tu?? Aku takda pun..
Jeles.. jeles.. jelesnye..
Meh tengok bawah nie..

Kenal tak sapa dalam gambar tu??
Itulah adik aku..
Dia amik Diploma Multimedia kat KPTM Ipoh..
Dah tamat belajar dah sekarang..
Mood jeles tu memangla ada..
Kakaknye nie tak sebagus adikku yang ini..
Tapi apa2 pun tahniahla..
Mengharumkan nama keluarga..
Mesti En Sidek dan Puan Norlela bangga sangat2..
Along pun tumpang bangga jugak..

Adik aku sekarang buat service tangkap gambar untuk macam-macam event tau..
Harga yang dia kenakan berpatutan jer..
Kalau korang berminat boleh contact dia..

Syam.. Along konvo dengan kahwin nanti ko tolong tangkap gambar tau..
Mau free xde charge2.. Heee..

PECAH KACA PECAH CERMIN, SUDAH BACA JANGAN LUPA KOMEN!

9 orang doa Putri cepat kahwin!!:

ucu keyna said...

la..
adek sndrik upenye..
hehe ^_^

Unknown said...

salam.. mane tahu satu hari kelak blog awak pulak masok majalah kan.. hehe
Zaman sekarang

♥Putri ilyanie♥ said...

ucu keyna: ahaa adik kita.. heheee

fuuyooh: blog saya masuk majalah?? AMIN!! huhuuu.. entah terjadi ke tidak.. bukan menarik pun kat sini..

Unknown said...

putri : manalah tahu kan.. hehe..

Unknown said...

Wah! Mesti jeles yg teramat.. :P

Kalau free jom join segmen review blog Bebelan Saja! Tekan Sini!

Unknown said...

Congrate utk adek awak....:)

creativeheart said...

heheheee.... :)

Anonymous said...

says, thumbs up for him....

BuNcu said...

tahniah wat adik awok...
awok pon ape kurangnye..hebat gak...hehe

miss u dear....=)

create your own banner at mybannermaker.com! Photobucket
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...