Monday, May 9, 2011

♥Happy Mother's Day: l ♥ u Mak!!♥

Rasanya belum terlambat untuk aku ucapkan Selamat Hari ibu kepada mak aku yang tercinta..
Tapi hari ibu ni bukan setakat semalam, hari2 sebenarnya..
Asalkan kita ingat dan hargai dia..
Meh tengok gambar mak aku..

Sejibik tak muka aku macam muka mak aku??
Hahahaaa.. dah aku anak dia..

Kepada mak:
Terima kasih menjadi mak yang terbaik kepada anakmu ini.. 
Terima kasih kerana banyak bersabar menjaga dan sentiasa memaafkan segala kesalahan anakmu ini..
Anakmu ini terlalu banyak dosa denganmu..
Minta ampun dan maaf andai pernah terguriskan hatimu..
Semoga emak sihat sentiasa dan diberkati tuhan..
Anakmu ini terlalu menyayangimu..

Love You So Much..

Nie lagu aku nak tuju kat mak aku..


PECAH KACA PECAH CERMIN, SUDAH BACA JANGAN LUPA KOMEN!

2 orang doa Putri cepat kahwin!!:

HaNa HoNeY said...

a'ah...muke ala2 mak dah
haha
^_^

msredcheesecake said...

Belom lambat g.bule wish g.msred pun baru celebrate mothers day.lewat sari.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...