Tuesday, February 15, 2011

♥Trip to Cameron Highland sangat best!!!♥

Dah lama gila aku tak update blog ni..
Last sebelum raya cina.. Windu nak berblog ni..
Lepas habis cuti raya cina aku busy dengan test2 yang ada..
Ditambah dengan aku tak sihat.. BATUK..
Huhuuu.. teruk gila batuk aku.. sampai muntah2...

Masa raya cina haritu, aku dengan saudara mara aku pergi camping di Cameron H.
Kami camping kat Kem Slim.. Seronok...
Memang  kami suka berkumpul dan bercuti bersama2..
Tapi keluarga aku tak pergi untuk cuti kali ni..
Aku wakil je untuk keluarga aku..
Mengeratkan lagi hubungan yang memang dah erat..
Group family aku adalah Robiah's Club..
Aku yang tubuhkan group ni kat Facebook..
Baru tiba di camping site
Sebahagian mak cik dan pak cik aku
Ni opah aku yang sporting... Pengerusi Robiah's Club..
Khemah2 kami
Keindahan i-city di bawa ke Cameron...
Sebenarnya dah banyak kali kami camping kat sini..
Untuk kali ni, pak cik aku buat games sebagai aktiviti tambahan..
Barulah seronok.. Kami dibahagi kepada dua team..
Team aku Rhino dan team satu lagi team Bull..

Ada 10 game semuanya dalam masa 3 hari kami di sana..
Last game adalah War game.. Perang2.. Best...
Tapi paling tak tahan sebab kena mandi malam-malam selepas main war game..
Sejuk gila.. macam mandi guna air batu je.. Cakap pun kuar asap..
Ni antara gambar2 game yang kami main..
Game Mummy Return
Game pijak belon

Game pe tah namanya.. tapi tengok creativity la untuk seimbangkan bekas tu jgn bagi air tumpah banyak..
Time War Game.. Go go Rhino...
Selain itu kami juga wat aktiviti BBQ.. makan time..
Kenyang perut makan...

Kami juga pergi berjalan2 ke Strawberi Park, MARDI Cameron H. dan juga ke tempat Teh Bharat..


Akhirnya tiba saat untuk kami pulang dan meninggalkan Cameron Highland..
Meninggalkan kenangan manis dalam diri masing2..




Untuk maklumat lebih lanjut mengenai tempat perkhemahan ni.. 
  Boleh KLIK kat link ni..

PECAH KACA PECAH CERMIN, SUDAH BACA JANGAN LUPA KOMEN!

0 orang doa Putri cepat kahwin!!:

create your own banner at mybannermaker.com! Photobucket
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...