Wednesday, February 2, 2011

♥Aku memang gila bears♥

Yeah.. Aku memang gila..
Gila apekah? Gila bears lah...
Bears dalam erti kata lain anak patunglah..
Dah nama pun perempuan, mestilah minat anak patung..
Aku ada banyak sangat anak patung kat rumah..
Dari yang paling kecik hinggalah yang paling besar..
Ada yang aku beli sendiri tapi kebanyakkan orang bagi..

Sape yang suka bagi aku bears2 ni ek???
Jawapannya... 
Kawan2 aku, adik aku, sepupu aku dan bf2 aku...
Habis penuh kat bilik aku tu dengan bears2 aku ni..
Sampai ayah aku tak bagi beli lagi dah.. katanya buat semak je..
Huhuhuuu.. dah suka nak buat macam manakan..

Setiap bears aku ni ada nama..
Dan mestilah ada yang paling aku sayang..
Semua orang tahu kot terutama kawan2 aku,
aku sayang sangat bears yang mana satu..
Jawapannya adalah Patrick..
Tapi sekarang terpaksa cuba berjauhan dengan Patrick atas sebab2 tertentu..

Bears aku yang terbaru adalah Mr BB..
Bears paling besar pernah aku dapat.. Hee..
Aku ada post hari tu pasal Mr BB ni.. Korang cari sendiri lah ye..
Sape2 nak jadi bf aku kena bagi aku bears sebagai hadiah tau..
Heheheeee...
Bears2 aku ni aku nak simpan dan nanti kalau aku dah kahwin, 
ada nak perempuan, so bears aku ni jadi milik anak aku pula...
Heheheeeee...
Ni gambar bears2 aku...

 Gambar ni aku dengan bear2 aku dan dua lagi rumet aku punya.. 
Dari kiri Kaka, Mr BB, Mr Brown, aku dan Sina.. Kaka dan Sina tu rumet aku punya.. 
Pinjam jap.. Heee...


Ni bears aku kat rumah.. Yang di atas tu bears kat kolej..
Sebenarnya ada lagi, tapi masa kecik2 dulu mak amik bears aku sikit bagi kat orang..
Aku ada Patrick, Spongebob, Garfield, Pooh, Cj7, Miss Yellow, One-nie, Kenik, 2 pasangan kembar dan yg kecik2 tu xde nama la pulak.. heeeee...
Aku sayang semua bears2 aku tau..

PECAH KACA PECAH CERMIN, SUDAH BACA JANGAN LUPA KOMEN!

0 orang doa Putri cepat kahwin!!:

create your own banner at mybannermaker.com! Photobucket
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...