Friday, February 25, 2011

♥Aku ketagih ubat batuk♥

Huhuhuuuuuuu....
Gila ke aku ni??
Ketagih ubat batuk??? Woi!!!
Statement tak boleh blah...
Hahahahaaaaa.... 
Mentang2 batuk tak sembuh2...
Jadi penagih pulak ke???
Oh tidak sama sekali....
Jangan sesekali mencuba!! Buruk padahnya...
Tapi memang betul ubat batuk boleh wat ketagihan..
Yela ubat batuk antara ubat yang sedap.. Manis je...
Tapi aku takdalah sampai tahap ketagih...
Heheheeee...
Cuma nak bagi tahu anda, dah 3 jenis ubat batuk aku minum..
Tapi tak sembuh2 jugak...
Pergi klinik pun sudah..
Ciannye kat aku ni...
Doa2kan aku cepat sembuh yer!!!
Heheheeeee...
Ni ubat2 yang aku makan..
Banyakkan???


PECAH KACA PECAH CERMIN, SUDAH BACA JANGAN LUPA KOMEN!

0 orang doa Putri cepat kahwin!!:

create your own banner at mybannermaker.com! Photobucket
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...