Wednesday, February 16, 2011

♥Jom Pergi Kursus Kahwin!! Best..♥


Hahahaaaa.. Dah nak kahwin ke aku ni??
Tiba2 ajak pergi kursus kahwin ni..
Ramai pula tu yang tanya dah nak kahwin ke??
Sebenarnya aku belum nak kahwin lagilah..
Saja ambil awal2 time tengah study ni...
Nanti dah kerja busy takda masa pulak..
Aku ambil kat UKM anjuran PALAPES UKM..
Pergi dengan kawan2 aku dan my rumet..
Sebab apa kami sanggup ambil kat UKM.. Sebab murah sikit..
Dua hari kursus tu.. Sabtu dan Ahad..
Mula 8.30 pagi sampai 7 petang..
Dengar ceramah jela.. Ada 8 slot semuanya..
Oklah.. Dapat penceramah yang pandai bagi ceramah dan pandai selitkan sedikit lawak2..
So, takdalah mengantuk dengarnya.. Gelak sampai sakit perut..
Dapat banyak info.. Maklumlah dah lama tak dengar ceramah agama..
Menginsafkan diri aku sikit.. 
Menyedarkan dan dapat tahu banyak benda yang aku tak tahu..
Paling best dapat pergi ambil kursus ni bersama2 orang yang aku sayang..
Thanks sebab sudi pergi kursus tu bersama2..
Diharapkan kepada mereka yang nak berumah tangga pergilah kursus tu..
Wajib dan kita akan sedar betapa pentingnya menjaga kehormatan dan kebahagiaan rumah tangga kita..
Aku harap akan kurangnya kes cerai-berai ni..
Aku harap aku pun akan dapat pasangan hidup yang akan menyayangi, menjaga aku sebaik mungkin..
Dan hanya aku seorang sahaja yang bertakhta dalam hatinya.. 
Tiada orang lain selain diriku ini...
Juga berharap agar rumah tangga aku yang mungkin terbina suatu hari nanti tidak musnah melainkan maut yang akan memisahkan aku dan pasangan hidupku itu..
AMIN!!!




PECAH KACA PECAH CERMIN, SUDAH BACA JANGAN LUPA KOMEN!

1 orang doa Putri cepat kahwin!!:

EinMeru said...

sy baru nk gi bln 3 nanti

create your own banner at mybannermaker.com! Photobucket
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...