Friday, February 25, 2011

♥Coca-cola boleh sembuhkan batuk???♥


Betul ke air coca-cola boleh jadi ubat untuk sembuhkan batuk??
Bukan ke air coca-cola ni tak elok untuk kesihatan..
Banyak gas.. Begitu juga air berkarbonat yang lain..

Aku ni dah nak dekat sebulan batuk teruk tak baik2...
Kawan aku ada sarankan minum air coca-cola ni untuk sembuhkan batuk..
Tak pernah pulak aku dengar pasal perkara ni..
Betul ke yer??
Aku pun try jugak minum.. Tapi tak selalulah..
Tapi tak ada perubahan pun..
Still batuk teruk.. Tak sembuh2.. 
Huhuhuuuuu.. cian aku kan..

PECAH KACA PECAH CERMIN, SUDAH BACA JANGAN LUPA KOMEN!

1 orang doa Putri cepat kahwin!!:

Anonymous said...

Bahasa babi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...