Sunday, February 20, 2011

♥Sudu & Garfu♥


Kenapa tiba2 aku tulis pasal sudu dan garfu ni??
Semua orang tahu sudu dan garfu digunakan untuk makan..
Ada lain2 kegunaan ke sudu dan garfu ni???
Ataupun terdapat maksud lain disebalik sudu dan garfu??
Jawapannya.... Saja2 je nak tulis... Nak komen...
Semuanya gara2 cerita cerekarama di TV3 semalam..
Cerita Sudu & Garfu... Best... 
Dan terdapat maksud disebalik sudu dan garfu rupanya..
Tak tau pula aku selama ni.. Tak terfikir pun..
Dalam cerita tu, Andy dan Alya duduk berjiran..
Tapi dorang suka sangat bergaduh..
Pantang berjumpa.. Macam anjing dengan kucing..
Tapi tanpa dorang sedar, dorang jatuh cinta dalam chatting..
Alaaa.. ramai yang jatuh cinta dalam chatting tanpa mengetahui siapa sebenarnya orang yang mereka chat tu.. Bahaya tau.. 
Kalau orang tu baik takpe.. Kalau jahat???
Jawablah sendiri... Heeee...
Tapi dorang tahu jugak akhirnya yang dorang saling berchatting dan bercinta di alam cyber tetapi di dunia realiti bergaduh...
Cinta ibarat sudu dan garfulah..
Kan sepasang tu.. Saling melengkapi..
Cube kita makan guna sudu je, agak payah sikitkan tanpa bantuan garfu..
Gaduh macam mana pun, akan duduk bersama juga iaitu dalam pinggan..
Dalam cerita tu kata..
Sudu ibarat lelaki dan garfu ibarat wanita...
Yela lelaki akan menyara kita segalanya seperti memberi serta menyuapkan makanan dan wanita hanya membantu untuk meringankan beban lelaki..
Setuju tak kawan????
Ada sesiapa tak mahu jadi sudu saya???
Saya mahu jadi garfu untuk orang yang mencintai saya...

PECAH KACA PECAH CERMIN, SUDAH BACA JANGAN LUPA KOMEN!

1 orang doa Putri cepat kahwin!!:

Anonymous said...

Putri, cam best jer sudu tu.dapat maner

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...