Thursday, February 24, 2011

♥Malunya dengan tindakan mereka.. Tak matang!!!♥

Aku rasa malu dengan masalah yang berlaku sekarang ni..
Kenapa bertindak demikian?? 
Tak boleh berfikir elok2 ke?? Matanglah sikit..
Kata terpelajar tapi tindakan macam orang tak terpelajar..
Masalah boleh diselesaikan dengan baik kalau di bawa berbincang elok2..
Sampai cedera2 pegawai dan pecah pintu Pentadbiran UPM tu..
Apalah teruk benar...
Kalau nak membantah pun buat cara elok sikit..
Pihak BHEP pun napelah batalkan pencalonan tu tiba2..
Dan nape ada penglibatan dari universiti lain dalam demonstrasi tu??
Korang bincang2lah elok2...
Tolonglah jaga nama baik UPM..
Jangan wat malu dan rosakkan nama UPM..
Elok2 bangga jadi warga UPM, dah malu sekarang...
Sampai keluar dalam berita dan surat khabar..
Ni antara link2 ke berita2 mengenai masalah kekecohan ni..


PECAH KACA PECAH CERMIN, SUDAH BACA JANGAN LUPA KOMEN!

0 orang doa Putri cepat kahwin!!:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...