Sunday, February 20, 2011

♥KISAH BENAR SERAM SEKSYEN 2, DEPAN WETWORLD♥

Tadi aku terbaca facebook seorang hamba Allah ni..
Bila aku baca teringat cerita yang pakcik aku pernah ceritakan sebelum ni.. Memang betul berhantu.. Seram... 


Takda siapa pun yang berani... Anda mahu cuba???
Hentikanlah... Heheheeeeee...
Korang tahu ke apa yang seram tu???
Ia adalah sebuah rumah banglo di Shah Alam..
Rumah tu kosong.. Takda siapa berani duduk situ..
Gerenti kena kaco dengan hantu..
Aku lupa pulak sebab pe rumah tu boleh jadi berhantu..
Sesiapa nak duduk rumah tu, tuan rumah suh bayar deposit RM50 je dulu...
Tapi confirm sehari atau dua hari je korang duduk..
Mesti tak tahan kena kaco..
Ni dari apa yang aku dengarlah....
Kalau aku salah sampaikan maklumat, mintak maaflah ye..
Korang boleh baca pengalaman budak ni yang pernah duduk kat rumah tu..
Boleh KLIK untuk terus ke link cerita itu yer...

PECAH KACA PECAH CERMIN, SUDAH BACA JANGAN LUPA KOMEN!

3 orang doa Putri cepat kahwin!!:

ChAzStYlo said...

sepanjang aku blaja kt uitm shah alam dlu, xpeham tau pasal cite umah berhantu tu...

ms rest tgh hari siang td, akak satu opis cite jgk pasal cite umah berhantu kt depan wet world tu.

xsangka ada Fb yg cite pasal nie..

ada xpic umah yg di maksudkan?


Jom Join Says.My untuk tutorial gambar sila add My Facebook

♥Putri ilyanie♥ said...

xdala pic pasal rumah tu.. saya pun tak tahu rumah yg mana satu..

Tie HT said...

seram nyer ..grrr

create your own banner at mybannermaker.com! Photobucket
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...