Tuesday, February 1, 2011

♥Kalau korang terer, tekalah!!!♥

Ni aku ada teka teki untuk korang..
Aku dapat dari sepupu aku kat facebook aku tadi..
Mula2 aku pun tak dapat jawab...
Tapi tahu dah jawapannya.. Heeeee...
Korang cubalah ye..
Kalau ada sape2 yang dah tau, ok lah tu..

Kalau seorang, sendiri tau.
Kalau berdua, dua-dua sama tau. 
Bertiga, tiada siapa yang tau kecuali orang yang buat.
Kalau berempat, lagilah tak tau...

Apa dia? kalo teror jawab la..hahahha
Aku bagi tempoh sampai lepas raya cina je.. 
Nanti aku bagi tau jawapan sebenarnya..

PECAH KACA PECAH CERMIN, SUDAH BACA JANGAN LUPA KOMEN!

4 orang doa Putri cepat kahwin!!:

nur izzah said...

xtauuu....g tau jwpn skrg jgk !!!

♥ Putri ilyanie ♥ said...

Mane boleh bagi tau sekarang.. tak gempaklah...

♥ Putri ilyanie ♥ said...

jawapannya.. kentut busuk...

Terbelog said...

kentot kat sini hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...