Wednesday, February 2, 2011

♥Seronok tengok gelagat kucing2♥

Seronok aku tengok gelagat kucing2 aku ni..
Anak2 si comot.. da 4 ekor semuanya..
Aku letak nama Comei, Tam, Belang dan Tot..
Baru pandai main sesama sendiri..
Tapi nanti dah besar sikit mak aku nak bagi kat orang..
Yela rumah flat macam kami ni tak boleh bela kucing banyak2..
Sedih2.. tak mau lah bagi kat orang.. Huuu..
Ni gambar aku tangkap tadi comot dan anak2nya..
Gelap sikit, tapi nampaklah jugak..
Nak masukkan video tapi xlepas2 upload kat sini..

Add caption
Belang
Tot

PECAH KACA PECAH CERMIN, SUDAH BACA JANGAN LUPA KOMEN!

0 orang doa Putri cepat kahwin!!:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...