Saturday, April 30, 2011

♥Yes!! Aku berjaya. ALHAMDULILLAH!!♥

Akhirnya aku berjaya juga..
Setelah hampir dua tahun aku tangguhkan..
Disebabkan kemalasan dan busy je memanjang..
Akhirnya tiba juga masa untuk aku melaksanakannya..
Alhamdulillah.. 
Aku berjaya menamatkannya..
Hahahaaaaaaaaa..
Lepas nie tak payah dah nak pening2 pale pikir pasal benda ini..
Semuanya dah berakhir..

Mesti korang tertanya2 pasal apa yang aku tulis nie kan..
Apa yang berjaya??  Heheeeheee..
Sebenarnya aku baru je lulus ujian JPJ untuk motor semalam..
Selama ini hanya merempit dengan lesen L jer..
Bawa orang sana sini, padahal lesen L je ada..

AWAS!! Amaran!!
Jangan jadi macam aku tau, tak ikut undang2..

Sebenarnya dah dekat 2 tahun aku amik lesen L tu..
Amik sekali dengan kereta.. Kereta dah lama pass ada lesen P..
Motor je aku buat lambat.. Dolu2 tak ready lagi.. Takut..
Sekarang dah kate hari2 rempit ke kelas, tak takut dah..
Ini pun sebab lesen L tu nak mati dah.. 
Kalau tak takdanya aku nak wat test nie.. MALAS..
Tapi kalo tak buat kena mula dari bawah balik kalau lesen tu mati..
Tak sanggup.. tak sanggup..

Aku amik test JPJ kat Metro Driving Academy Puchong..
Walaupun mula2 ada perselisiham faham cikit,
tetapi lepas itu ok jer..
Semua orang kat situ baik2 belaka.. Cikgu2 pun ok..
Thanks to cikgu mengajar aku dengan penuh kesabaran..
Semuanya mesra dan peramah..
Korang bolehlah pergi situ amik lesen..
Gerenti lulus punya.. heheeee..
Yang penting dapat kenalan baru..
Moga kita jumpa lagi.. Kalau jumpa tegur2la aku nie..
Bai.. bai.. bai..

PECAH KACA PECAH CERMIN, SUDAH BACA JANGAN LUPA KOMEN!

2 orang doa Putri cepat kahwin!!:

Cik Cempaka said...

haha, ingatkan kite sorang jer yang amik lesen moto sampai bertahun lamanya...

ok kita geng ^^

♥Putri ilyanie♥ said...

laa.. ade geng rupenya... hee

create your own banner at mybannermaker.com! Photobucket
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...