Thursday, April 14, 2011

♥Menolak Rezeki.. Menyesalnya!!♥

Salam semua...
Bangun tidur pagi nie dengan takda semangat..
Semuanya gara2 semalam..
Menolak rezeki yang datang..
Huhuhuuuu.. Cedih2..
Macam mana aku boleh tolak rezeki nie..
Tak pernah tolak pun sebelum nie..
Udah tak betul ke aku nie..
Hahaaa.. my rumet pun cakap nape tolak rezeki tu..
Adoyai.. Teruk aku nie..
Semuanya gara2 penat sangat semalam..
Mana tak penat, tido tak cukup..
Lepas kelas pergi cuci radas di lab..
Sental punya sental tak mau2 bersih juga..
Habis tangan dan pakaian aku..
Balik bilik duduk kejap dah kena pergi kelas petang..
Hujan pulak time tu, kenalah naik bus..
Then rumet aku nak pinjam motor..
Baru nak seronok2 picnic dengan budak2 kimia di Bukit Ekspo..
Tiba2 dapat kol tayar motor aku bocor..
Ahh sudah.. Tension..
Nasib baik ada Baem.. Dia tolong aku baiki..
Thanks a lot to Baem..
Tak sia2 kawan dengan ko..
Then bajet nak pergi juga jumpa kawan2 yang tengah berpicnic tu..
Cari punya cari tak jumpa.. Call tak angkat..
Aku balik kolej dengan kecewa..
Then dah sampai kolej baru dorang call aku bagitau kat mana lokasi..
Ponat giler jalan balik ke sana..
Tapi takpelah, kawan2 punya pasal..
Then malam tu pergi kuar jap dengan ehem2 untuk membeli barang2 rumet and amik my lovely kamera..
Dia offer nak makan apa.. nak mcd tak.. nak shopping tak..
Semua aku tolak..
Gilakan aku.. Tolak rezeki..
Semua gara2 ponat sangat2 sampai takda mood nak apa2 pun..
Sorry to ehem2 coz semalam agak moody sikit sebab kepenatan...
Harap anda faham..

PECAH KACA PECAH CERMIN, SUDAH BACA JANGAN LUPA KOMEN!

0 orang doa Putri cepat kahwin!!:

create your own banner at mybannermaker.com! Photobucket
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...