Thursday, April 14, 2011

♥Hari nie 14/4.. Tarikh yang bermakna!!♥

Baruku sedar hari ini tarikhnya 14/4/2011..
Bermakna genap 4 tahun lah tahun nie..
Tarikh ini sangat bermakna bagi aku..
Kenapa sangat bermakna??
Sebabnya tarikh inilah aku mula2 kenal dengan orang yang mengajar aku erti cinta dalam hidup aku ini..
Orang yang membuat aku rasa disayangi.. 
Happy diulik cinta darinya..
Tapi itu dulu.. Kini tiada lagi..
Mungkin Tuhan telah tentukan yang kami tiada jodoh untuk bersama..
Terlalu banyak dugaan yang kami kena tempuhi..
Walau susah mana pun aku pertahankan hubungan ini, tapi aku tak dapat melawan takdir yang telah ditentukan oleh Tuhan..
Walau apa pun.. Aku tak akan lupakan segala kenangan bersamanya..
Aku berdoa agar dia sentiasa bahagia dan berjaya 
dalam hidup dia..
Kebahagiaan dia kebahagiaan aku juga..
Tak semestinya bersama kalau kita sayang orang tu kan..
Janji dapat tengok dia bahagia dah cukup bagi aku..

You always in my heart..

PECAH KACA PECAH CERMIN, SUDAH BACA JANGAN LUPA KOMEN!

2 orang doa Putri cepat kahwin!!:

Anonymous said...

hehe..jgn sedey2 ayu...

♥Putri ilyanie♥ said...

sedih lew jugak skrg nie.. xsedar pun.. baru teringat skrg...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...